Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik voor pleisters. Klinkt gek, maar er zit iets in waardoor me huid gaat irriteren. Het is of verband, of niks."
"Hallo allen, Ik ben hier op het forum gekomen aangezien ik een aantal jaar heb geblowd, en enkele maanden bezig geweest met expirimenteren (o.a. XTC, speed etc.). Inmiddels al sinds 6 januari gestopt, en nu minimaal 4 weken achter elkaar gestopt. Aangezien ik jaren lang heb gebruikt en niet zo'n heel geweldig dag/nacht ritme heb, is mijn gezicht nogal verjunkt (ingevallen wangen, wallen etc.). Afgezien van goed slapen, wat kan ik doen om mijn mooie (oorspronkelijke) gezicht weer terug te krijgen? Als iemand tips heeft hoor ik het al te graag! Groetjes!"
"SmartieAndMe zei: Goed gezond eten en vol blijven houden! Als je gewoon lekker actief bezig bent en je eet goed dan is dat zo weer hersteld Klik om te vergroten... Op hoe lang moet ik dan rekenen? Ik fiets 5 dagen per week zo'n 15km elke dag, dus dat lijkt me genoeg. Gezond eten is nogal een probleem (ben een snoepert en houdt niet echt van groente). Zal dit het echt gaan belemmeren of ...?"