Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi! Ik heb nu een keer of 5 xtc gebruikt, tijdens het gebruik voel ik het wel opkomen maar heel subtiel en rustig en voel mij uiteindelijk fijn (wat meer zin om te praten aan het begin maar daarna niet echt, en voel me blij) en vooral rustig/tevreden. Veel zin om te dansen heb ik echter niet per se, ik doe dit wel maar heb juist steeds de behoefte om tussendoor even naar de wc te gaan of een sigaretje te roken etc. Wat ik soms van vrienden hoor qua effect, bijvoorbeeld dat de come-up best wel overweldigend kan zijn kan ik mij eigenlijk ook totaal niks bij voorstellen. Ook vind ik de muziek en lichten etc niet bijzonderder dan normaal en kan ik altijd makkelijk eten/plassen en ben ik op het einde moe en heb vooral gewoon zin om naar bed te gaan. Is dit gewoon voor mij zo of kan ik iets doen om dit ook een keer mee te maken? Voor de info: ik ben 170 en weeg 65 kilo, de pillen elke keer laten testen en waren 180-200 mg. Ik nam eerst een kwartje als eerste dosis en na ~2,5 uur nog een. Keer erna geprobeerd 1/3e te nemen als startdosis en weer na 2 uur een kwartje. Hier merkte ik niet heel veel verschil. Als meer dan 1-2x een kwartje bij pak na de eerste dosis merk ik dat ik veel bijeffecten krijg dus dat doe ik niet meer. Ik houd altijd 2-3 maanden aan tussen gebruik en gebruik geen medicatie oid. Verder heb ik meestal wel veel honger op zo een dag dus ik ontbijt en lunch wel voedzaam van tevoren en op het festival zelf eet ik meestal nog een banaantje/candybar en drink soms een frisje met suiker. Kan het daar aan liggen?"
"PinkFluffyUnicorn zei: Ben geen XTC fanaat: maar lees deze even door, wil je? Handleiding MDMA/XTC Klik om te vergroten... Dankjewel, zeker een handige link inderdaad maar deze had ik van tevoren al gelezen. Aan de hand van die post begreep ik juist 1-1,5 mg/kg dus dan zou ik op een totale dosis van 97 mg uitkomen, ongeveer/iets meer dan een halve pil. Daarom dacht ik dat 1/3e en daarna nog een kwartje een goede dosering zou zijn HierEnDaarEenFuifje zei: In wat voor tijdsbestek heb je die 5x XTC gebruikt? Klik om te vergroten... Sinds mijn eerste post hier, 1,5 jaar. Aangezien ik er altijd 2-3 maanden tussen hebben gezeten en de beleving sinds het begin al zo was dacht ik dat dit niet per se invloed zou hebben. Miraculeus zei: Hmm natuurlijk reageert iedereen anders, maar wellicht was je startdosis alsnog wat te laag? Een kwartje en pas na 2,5 u nog een is denk ik wat weinig met deze dosering. Gebruik je medicatie die mogelijk invloed heeft op de werking? Klik om te vergroten... JohnGalt zei: Ik zou met deze pillen zeker beginnen met een halfje. Je moet even die threshold over, anders kom je er nooit lekker in. Klik om te vergroten... Thetripperr zei: Beste als je een kwartje pakt van 200mg is dat maar 50mg terwijl het tot 2 keer je lichaamsgewicht mag zijn ik zou dus 3/4 pakken en elk uur en half een kwartje bijpakken. Klik om te vergroten... Gebruik geen medicatie. Denk inderdaad dat ik bij het volgende feestje dan toch gelijk een halfje neem, eventueel later max nog een kwartje. Thanks voor het advies!"
"Hi iedereen, Laatst heb ik voor de eerste keer xtc gebruikt, alleen ik heb hier vrij weinig van gemerkt. De pillen heb ik niet laten testen (niet slim, iknow) aangezien het festival vrij last minute was, en vrienden deze (in 1x gekocht, zou rond de 200 mg moeten zitten maar niet getest dus) al eerder hadden gebruikt en er erg goed op gingen. Aangezien het de eerste keer was begon ik met een kwartje, en heb ik het 2 uur afgewacht (had goed ontbeten dus dacht misschien duurt het wat langer), toen ik er nog niets van merkte heb ik toen nog een kwartje genomen, en na een 1-1,5 uur nog een kwartje. Tegen die tijd merkte ik het licht aan mn kaken (niet zichtbaar oid) en je zag het wel een beetje aan mijn pupillen. Ik had het wel naar mijn zin en het feest was al bijna afgelopen, dus heb het daar toen maar bij gelaten. Qua effect heb ik verder niet echt wat gemerkt, ik was vrolijk en had zin om te dansen en het leek ook wel of dat iets meer 'vanzelf' ging, maar ik had het ook gewoon gezellig met vrienden en het feest was leuk, dus weet niet of dat aan de xtc lag. Ik kon trouwens ook nog gewoon plassen en eten, ben savonds makkelijk in slaap gevallen en heb helemaal geen last van een dipje gehad. Was dit waarschijnlijk een te lage dosis of kan het zijn dat ik er te veel mee bezig was oid? Ik was niet zenuwachtig, maar wel benieuwd naar de effecten dus dacht er natuurlijk wel soms aan. Ik heb nog wat over, zou ik de volgende keer beter met een halve pil kunnen beginnen of zou dat zomaar heel anders uit kunnen pakken? En is het slim om ondanks dat ik er weinig van merkte alsnog 2-3 maanden te wachten, of zou dit bijvoorbeeld na een maandje wel weer kunnen? Alvast bedankt!"
"Dankjewel voor alle reacties, zal het in ieder geval volgende keer gewoon te laten testen ja MaddMonkey zei: De eerste keer en dan nagenoeg niets merken? Gebruik je medicatie of andere middelen? Vraag mij toch af of het zeker weten mdma als werkzame stof dan had. Wat merkte de rest? Klik om te vergroten... Ja, hier snapte ik dus ook helemaal niks van! Ik gebruik 0 medicatie, drink wel regelmatig alcohol maar dat lijkt me een ander mechanisme? Verder slikte ik een week ter voorbereiding en een week erna vitamine c en een pil met magnesium, b6 en l-tryptofaan. L-tryptofaan had ik beter pas achteraf erbij kunnen nemen las ik later, maar zou juist eerder tot (gevaarlijk?) hogere serotonine levels kunnen leiden denk ik ipv minder effect? Gek genoeg ging de rest namelijk na 0,5 pil in totaal wel vrij hard, maar zij hadden de 2 kwartjes veel korter op elkaar genomen (uurtje ertussen)."