Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, ik ben Jeroen en ik woon in alkmaar. ik heb al 5x ofzo wiet/hasj gedaan, maar het werkt nooit echt goed. meeste waren voorgedraaid van de shop..... ik wil nu wel eens wat beters proberen, liefst nog vanavond :P. weet iemand welke soort wiet ik moet hebben? (weet niet zeker of ik dit mag vragen, anders sorry! maar welke shop ik het best kan halen?) ik kan niet zo goed draaien en ga vanavond met vrienden die allemaal niet kunnen draaien, dus ik haal het liefst voorgedraaide."