Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik zie soms reacties van mensen die praten als een kip zonder kop,de mensen die zo reageren hebben nog steeds niet door dat een verslaving een ziekte is welke verslaving dan ook,heb zelf een heroine probleem en ben van mening dat als de mensen je niet behandelen als een paria dat je dan redelijk normaal kunt funtioneren al wil ik het niet goed praten,ik werk gewoon of gewoon dat was in het verleden anders heb jaren in detentie gezeten en doe nu al jaren geen criminelen dingen meer en als de mensen om me heen er niet altijd de nadruk op leggen dat ik gebruik kan ik alles doen wat men verlangt in de maatschapij en voel me daar goed bij,ik kick wel regelmatig af als ik het zat ben en blijf dan weer een hele tijd clean dit varieert van een paar maanden tot een paar jaar. Als mensen niet kunnen funtioneren als ze gebruiken moeten ze zeker stoppen en stelen hoeft niet als je gewoon blijft nadenken."