Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo beste DrugsForum gebruikers, Als eerste wil ik even kwijt dat ik nieuw ben op deze forum. Ik hoop dat ik dit op de juiste plaats post. Als je denkt dat het op een andere plaats moet, hoor ik het graag! Dan doe ik er meteen wat aan. De laatste avond van carnaval zit er weer op. En het was me toch een geslaagd feestje! Ik heb deze laatste avond voor het eerst in mijn leven cocaïne gebruikt. Ik was al onder invloed van alcohol, en ik denk ook niet dat ik die beslissing had gemaakt als ik nuchter was. Maar toen ik die avond in bed lag (wat nu nog steeds is, ik kan niet slapen) en terug dacht aan de effecten, vond ik het verdacht veel op XTC lijken. Ik heb al een paar keer XTC gebruikt, dus ik wist het behoorlijk zeker. En terwijl ik probeerde te bedenken aan wie ik allemaal mijn flesje water heb gegeven, kwam ik langzaam tot de realisatie dat het helemaal zo gek nog niet is! Misschien zorgde de drank voor het feest en knuffelige gevoel, terwijl de coke er voor zorgde dat ik enorm veel energie had. Ik kan nergens op het internet een vergelijkbaar verhaal vinden , dus ik ben toch een beetje bang dat er nog iets anders in mijn drankje zat. Ik hoop hier tussen de antwoorden een beetje peace of mind te vinden. Als ik er maar weer een beetje wijzer van word! Alvast bedankt!"
"Revolutionair zei: Krijg geen love feeling als ik coke gebruik... Klik om te vergroten... Ja ik dacht dat het misschien door drank kon komen."
"Zonnetje zei: Misschien was het ipv coke wel Miauw (4-MMC)? Tenzij je dat uit kon sluiten. Klik om te vergroten... Miauw? Daar ga ik even research naar doen. Ik kan niks uitsluiten. Ik had een veel te overhaaste beslissing gemaakt zonder er verstandig bij na te denken"