Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanks helder! Duidelijk verhaal. En qua intensiteit, is het vergelijkbaar met zo'n hole-ervaring van methoxetamine, waar ik het in mijn beginpost over had? Ik vond dat toch wel aan de erg heftige kant."
"Hoi, Ik heb nu Kratom Maeng Da Shredded in huis van de Smartshop. Op de verpakking raden ze 1-2 gram aan per dosering. Mijn vraag is, is dit niet erg weinig? Ik heb in het verleden 3 keer kratom gedaan (2014?). Toen had ik kratompoeder, en toen 5-6 gram gepakt. Voelde hem toen zeker goed zitten. Hebben jullie ervaring met Kratom Maeng Da Shredded? Thanks!!!"
"Hoi Forummers, Mijn naam is Rob en ik lees al een tijdje mee op dit forum. IK heb even een paar vragen. Ik wil wel weer eens iets gebruiken en ik dacht zelf aan 6APB. Nu wil ik dit misschien met NYE gaan nemen, maar ik heb nog wat twijfels. Ik ben pas om 1 uur op mijn feest en het feest gaat tot 6 uur door. Is de werkingsduur van 6APB daarvoor geschikt? Dan een vraag over de dosering. Ik ben zelf 1m87 en 75 kg en mijn vriendin is 1m60 en 62 kg. Welke dosering raden jullie dan aan? IK heb zelf veel ervaring met uppers , maarn og niet met 6apb. Wel heb ik twee jaar lang niets gebruikt op kratom en kanna na. MIjn vriendin neemt zeer zelden xtc en dan in relatief lage dosering (paar kwartjes). En niet onbelangrijk, wat doet 6apb nou precies? Ik hoor wisselende verhalen, kan iemand me meer vertellen erover? ALvast heelveel dank ."
"THanks voor alle antwoorden!! Ik denk dat ik het zaterdag houd op bier/wijn en wat kanna uc."
"Hoi forumleden, Ik gebruik sinds begin 2015 geen uppers meer na een 2-jaar lange periode van vooral xtc en coke. Wel gebruik ik zo nu en dan nog kanna als licht alternatief. Ik wil echter wel eens wat anders gebruiken, namelijk een psychedelicum. Truffels lijkt mij een erg goede optie. In het verleden heb ik al eens 2-cb gebruikt (18 mg), ik vond dit, qua psychedelisch effect, wat aan de lichte kant. Daarvoor had ik al wel wat ervaring met dissociatieven, in het bijzonder ketamine. Ook ben ik een keer enorm uitgeschoten met methoxetamine- tripreport is hier te lezen (onder andere accountnaam: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=57695. Op out-of-body-experiences en ego-deaths, zoals in dat tripreport beschreven, zit ik niet te wachten met de truffels. Kortom, ik ben benieuwd welke dosis (en welke soort??) aansluit bij de wens om wel echt wat te voelen, maar ook weer niet extreem hard te gaan. Ik lees soms dat 7.5 gram wel wat te licht is om echt een merkbaar psychedelisch effect te hebben, klopt dit? Ik hoor graag meer. Ik ben van plan om het met mijn vriendin en misschien met een of 2 goede vrienden te doen. Ik ben ook benieuwd naar wat ik kan verwachten als ik het moet vergelijken met 2-cb of met ketamine/methoxetamine. Bedankt alvast!"
"Bedankt voor de reactie Psychedelibee! Nog andere mensen tips?"
"Goede tip is nog niet eten van te voren (liefst minstens 3 uur van te voren uiterlijk gegeten hebben), geen of heel weinig alcohol erbij nemen en roken viel ook niet lekker bij mij. Dit alles om misselijkheid te voorkomen."
"Hoi, Ik heb even een vraag. Mijn vriendin heeft afgelopen zaterdag Xtc gebruikt en zij wil vanavond wat kanna proberen. Ik neem aan dat dit geen kwaad kan toch? Serotoninesyndroom is toch meer als het direct achter elkaar wordt genomen? Thanks!"
"Dank voor je reactie! Niet meer heel groot zeg je, dus nog wel aanwezig?"
"Goed goed dat is waar. Maar niet aanmerkelijk verhoogd dus?"