Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Re: Opiaten Ja in Amerika word het echt niet normaal in gehandelt op de zwarte markt, beetje vergelijkbaar als hier met (hard)drugs, hier in nederland is het haast echt niet op de zwarte markt te krijgen dus verwacht ook echt niet dat er hier gehandeld word(zoek ik ook niet). Maar idd wat Angrenamar hier boven ook zegt schijnt het een zwaar verslavend goedje te zijn, in amerika heb je ook veel verschillende soorten er van Vicodin(hydrocodone) Percocet(oxycodone) Oxycontin etc. Vraag me ook wel af of ieder ook een andere werking heeft of het allemaal op hetzelfde neer komt. Maar iig NIET om mee te spelen dus. Op de website www.bluelight.ru kan je er heel veel over vinden trouwens, onder: other drugs."