Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"damn mensen, een tip please?"
"Goedemorgen allemaal, Volgend weekend heb ik een aantal buitenlandse vrienden over en die willen graag een keer paddo's gebruiken. Ik heb dus twee weken geleden een paddokweekset gekocht en aanstaande zondag staan ze twee weken te groeien. Er komen nu wat paddestoelen boven maar echt snel gaat het niet en aangezien ik ze volgend weekend nodig heb en niet het risico wil nemen dat ze niet volgroeid zijn, was ik benieuwd of jullie tips hebben om het groeiproces iets te versnellen. Het valt me vooral op dat voornamelijk aan de randen van de bak er wat beweging is maar in het midden blijft het opvallend stil. tips iemand? BVD"
"Hallo, sorry voor de gehaaste opvolgpost. Op andere fora waar ik kom gaat het gewoon wat sneller. De pado's zijn gisteren geoogst. Lijkt op iets van 50 gram maar ik moet het vanavond nog even afwegen. hoeveel kan je het beste nemen? Ik lees verschillende berichten tussen de 15 en 30 gram pp? Er zijn twee mensen die nemen dus zo'n 25 gram pp zou genoeg moeten zijn? en dan als laatste vraag: wat is het verschil in effect als ik ze eerst nog even droog?"
"je hebt helemaal gelijk, ik ben kennelijk niet zo goed in gewicht inschatten, ik heb 110 gram uit de eerste vlucht, hehe, blij dat ik een weegschaaltje heb geregeld ander was men hier flink de pan uit getript. Behalve moi heeft niemand gebruikt hier er zijn twee andere wiens cherry gepopt gaat worden. Voor mij wordt het pas de tweede keer dus ik ben ook vrij maagdelijk."
"dat was idd het advies dat ik eerder kreeg. Nu wil het geval dat ik een portie van 30 gram heb afgewogen met voornamelijk kleine paddestoeltjes maar ik begrijp dat die meer actieve stoffen bevatten. moet ik nu de eerste keer niet teveel kleine stoeltjes geven en misschien een paar grotere erbij doen? wel 15 a 20 gram natuurlijk maar maakt de grootte nog uit?"