Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het eens geprobeerd op een festival, eerst begonnen met speed en daarna overgestapt op coke. Beviel me wel eerlijk gezegd maar die vriend van je opzich wel gelijk dat je je coke iet wat verspilt omdat, vind ik, de pep overheerst."