Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Stel, je hebt 20 5mg 'Ketogan' (Ketobemidone) pillen liggen. Maar volgens het doosje zijn ze tot 09-2001 houdbaar. Zou jij ze dan nog nemen? Ik zit er sterk over na te denken om er vanavond eentje te proberen. Maar ik vraag me toch af of het veilig is. Ik neem aan dat de pillen niet opeens giftig zijn geworden en dat ze alleen zwakker kunnen zijn. Ik heb verder niet zoveel ervaring met dit soort pillen (ben meer van de benzos), dus advies? Of heeft iemand hier ervaring met ketobemidone?"