Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Grote vrienden, ik space hem op dit moment helemaal de pan uit met de perfecte combinatie xtc en Underworld. Nu wil ik ze wel graag live in Barcelona zien. Dit doe ik echter wel liefst met de een kleine Mollie oid. Wat zijn jullie ervaringen met drugs in omstreken. En ik benieuwd naar bevindingen van Underworld!"
"Ik wou even mijn avondje delen. Vandaag eea aan gezellig gehad met familie e.d., redelijk wat pilsjes gepakt Morgen nog een lekker dagje vrij, was totaal nog niet toe aan slapen. Bovedien slaap ik vaak slecht ivm stress van werk/studie/leven. Ik had nog wat xtc in de la liggen en was toe aan even echt ontspannen. Nou hier komt het dan: ik denk dat er geen betere ontspanning is dan op de bank chillen terwijl de hond aan je voeten slaapt en compleet spacen op heerlijke muziek op de oordopje (zoals dit ). Ik moet aan Karl denken: "This is hurting no-one"."