Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi Qimma, Ik zelf heb 30 jaar benzo's gebruikt 3 maal daags 5 mg trnaxenen en ben bijna klaar met mijn afbouwschema. Dit kun je het beste doen door over te stappen op Valium (Diazepam) Ik heb dit wel in samenwerking gedaan met mijn huisarts en de apotheek deze moeten immers je medicatie uitschrijven, Ik ben door mijn huisarts overgezet van Tranxene naar Diazepam, zonder dat overzetten kun je dus nog niets !!! Als ik jou was zou ik overleggen met de huisarts of hij/zij je kan helpen met het overzetten en een afbouwschema te maken. Vergeet niet jij bepaald de snelheid van het afbouwen, omdat jij alleen kunt voelen wat je voelt, ik bedoel dan de ontwennings verschijnselen. Die toch heus wel te dragen zijn. Ik hoop dat een beetje aan mijn informatie hebt. Als ik het kan kan iedereen het ik zit nog één stapje 1 mg diazepam van clean af."