Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik had eigenlijk een paar vragen maar voordat ik ze stel vertel ik mijn verhaal. Ik ben 17 jaar. Sinds kort gebruik ik harddrugs. Dus ik ben nog niet zo ervaren. Het was een zaterdagavond en we zouden naar een discotheek gaan, we hadden een paar harddrugs gekocht zodat we goedkoper uitwaren dan met drank. Rond 7/8 uur begonnen we met een lijntje cocaïne. Het was geen lang lijntje. Mijn vriendin begon als eerst te snuiven dus ik wachtte op de reactie maar ze voelde niet echt iets, daarna was ik aan de beurt na een tijdje wachten voelde ik ook niks. We waren teleurgesteld dat we geen gevoel hadden, hebben we misschien iets verkeerds gedaan? We hadden het wel op een lichte maag gedaan. Later hebben we nog overgebleven alcohol gedronken (halve fles apfelkorn). Daarna moesten we een stukje lopen tijdens het lopen hebben we MDMA Roze Kristallen ingenomen. We moesten een uur op de bus wachten, in die tijd was ik heel stil en een beetje chagerijnig. Voor half 11 waren we bij de discotheek aangekomen, gelijk toen ik binnenkwam voelde ik het gevoel van de pil. Ik dacht ik ga even rustig zitten, maar het voelde heel raar ik was nog maar net binnen en zat nog maar net en ik viel al weg en ik rilde niet normaal van de kou. Ik werd naar de wc gestuurd door een vriendin om even me gezicht te wassen. Nadat ik dat had gedaan heb ik een wijntje gehaald. Toen ging het wel goed ik was helemaal blij en wilde alleen maar dansen. Het vervelende was wel dat me ogen heel open waren alsof ik hele tijd verbaasd keek, iedereen merkte wel een beetje dat ik iets op had. Ik dronk nog een wijntje en vroeg aan iemand of hij rode vodka kon halen, ik bleef maar alcohol halen. Me vriendin had nog gezegt dat ik over moest gaan op water maar ik was eigenwijs en haalde ook nog boswandeling en flink wat wijtjes. Maar later die avond viel ik steeds vaker weg net als in het begin van de avond. Ik rolde dan ook met mijn ogen en hing echt maar een paar seconden bewustenloos in iemands armen. Ik moest blijven bewegen anders viel ik weg. Maar het hielp niet tijdens het dansen viel ik ook steeds weg. Toen ben ik wel overgegaan naar water en af en toe ging het een half uurtje goed en dan weer niet. Ik had ook hele erge klappertanden, omdat ik niet naar water overging was ik helemaal uitgedroogd. Aan het eind van de avond ging het mis, iedereen ging de jassen halen en ik stond alleen ik viel weer maar ik kon dit keer niet meer opstaan ik hoorde iedereen praten maar niemand hielp mij. Toen kwam iedereen terug van de jassen en haalde mij omhoog, toen ik omhoog werd geholpen ging ik met mijn nagels langs de muren alsof ik dat wou vastpakken en ik viel weer weg. Ik werd in de armen van iemand gedragen naar de bewakers. Ze vroegen wat ik ophad en hoe ik heette, ik kon wel normaal antwoordden en alles begrijpen. Ik zei, ik heb gesnoven, xtc ingenomen en alcohol op. Ik viel echt om de seconde weg en om de seconde was ik ook weer bij. Ik werd naar de auto gedragen maar begin een beetje te kreunen ik zat echt te vechten om niet weg te vallen. We zijn toen nog naar de huisartsenpost gereden. Dit weekend heb ik weer dezelfde pillen ingenomen maar er niet bij gesnoven en maar 2 drankjes bij gedronken. En veel water gedronken maar toch zakte ik 2x weer een beetje in. En hij was dit keer snel uitgewerkt of dat kan ik ook gedacht hebben? Maar wat ik me nou afvraag is hoe komt het dat ik me niet meer kon beheersen en hele tijd wegviel. Had ik de combinatie nooit mogen doen? En waarom heeft de coke niet gewerkt? Of heeft het juist wel gewerkt. Volgend weekend ga ik Witte Kroontjes (Rolex) uitproberen. Mijn vriendin zegt dat je eerst de helft moet doen en na een paar uur weer een helft anders ga je te hard space. maar ik weet niet of het dan effect heeft om de pil niet gelijk helemaal in te nemen? Ik probeer graag dingen uit en vind de kick leuk. Heel misschien wil ik nog een keer truffels proberen."