Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal. ik ben na 20 jaar gebruik van speed waarvan de laaste paar jaar 10 gram in de week, wat neer komt op ongeveer 1,5 gram per dag . door een gebeurtenis waar over ik het verder niet wil hebben het heeft mij in ieder geval wel doen besluiten dat ik serieus wil stoppen met het gebruik van speed. echter hulp om ervan af te komen krijg ik niet of nauwelijks en dat is zeer frustrerend. ik ben al bij victas geweest in utrecht maar daar stond ik na een gesprek weer buiten. ik was goed bezig, kreeg zelfs een compliment wat verwacht ik van de behandeling en evt opname ? "geen iedee" het zal niet van toegevoegde waarde zijn zo was het besluit enigzins ontreddend liep ik weer buiten door de utrechtse straaten. HELP MIJ WIE OF WAT DAN OOK NEEM ALSJEBLIEFT CONTACT MET MIJ OP ik raak extreem diep in de put krijg zelfmoord gedachten voel me zo leeg ik trek dit niet laat dit een waarschuwing zijn voor gebruikers van speed als je dit leest gebruik met mate je komt in een spygose terecht althans die kans is heel groot eenmaal daar door heen kan je niet meer zonder het is onderdeel geworden van mijn dagelijks leven mijn contacten mijn handelen alles is drugs gerelateerd ik heb een huis, ik heb een baan, ik heb diplomas zelden of nooit ziek ik wil opgenomen worden ik moet en wil ervan af nu ben ik uit nood weer gaan geruiken omdat anders bij mij de stoppen door slaan en dat uit zich in zeer extreem gedrag"
"de dokter weet het, victas weet het, stay clean weet het ,E-berijder weet het ik kreeg een stripje oxazepam mee ik ben nu 40 dagen verder ik trek dit niet de pijn is zo heftig ik voel me zo waardeloos, hopenloos, levensloos,radeloos, machteloos, ik wil DOOD!!!!!!!"