Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik lees net dat morfine een zwak opiaat is. dat klopt dus niet. Tramadol zit in de 2e stap pijnstilling en morfine in de 3e dus de hoogste! Dit geldt ook voor oxycotin. Tramadol en verdere opiaten kunnen absoluut niet met xtc gecombineerd worden. Kijk maar eens op het drugsforum, dit is en hele gevaarlijke combi. Ik heb ook een tijd opiaten gebruikt voor een chronische pijn en weet dat deze ook bijwerkingen hebben. maar het gebruik van anti depressiva wordt indd wel eens voorgesxhreven. Sterkte en wijsheid. Marion"