Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hmm...ik zit al jaren te klooien met medicijnen (ADHD), maar ik kom toch bij de dexamfetamine terug. Mijn arts vind het ook maar leuk om voorteschrijven, ik denk dat het afwisseling is van hun eentonige werk Maar ik ben benieuwd hoe het nu bij jou gaat, ik ben nu pas weer 3 dagen ermee bezig. Welke dosis gebruik je? Ik 4/5 keer 5 mg, en moet denk ik nog wat omhoog Maar ja, het is altijd beter dan coke, dit is tenminste gratis en ik kan eindelijk studeren"