Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemeneer, Ik zit met precies hetzelfde problem als jij. De eerste keer dat ik dit gevoel kreeg, was nadat we paddo's hadden gebruikt en daarbij wiet hadden gerookt. Ik heb toen nog een hele dag na de trip last gehad van een verdoofd gevoel, maar dat is daarna verdwenen. Ik rook dagelijks wiet, maar gister avond voor het slapen gaan, dacht ik nog een klein jointje te roken. Niks aan de hand, maar vanaf het moment dat ik mijn tanden aan het poetsen was, wist ik niet meer waar de borstel in mijn mond zat. En vanaf dat moment was in 1 klap mijn gevoel rond mijn mond, zoals m'n tanden, m'n tong , m'n lippen en mijn mond verdwenen! Precies hetzelfde als tijdens mijn Paddo trip. Het lijkt inderdaad alsof je een tandartsverdoving hebt gehad. Maar dan zonder dat opgeblazen gevoel ! Je voelt wel iets, maar het lijkt alsof het signaal niet voor 100% bij je hersenen aan komt Ik heb echter nu al een sinds gister avond last van dit gevoel, kon ook erg moeilijk in slaap vallen en zoals jij zegt lijkt het op sommige momenten even minder te worden, maar dit is maar voor korte duur. Ik wil graag van je weten wat voor stappen je hebt ondernomen, en of je ondertussen van dit gevoel af bent. Ik ben bang dat dit voor een hele lange tijd blijft hangen. Groetjes"