Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben overlangs met de politie in aanraking gekomen met een pak tabak van een vriend bij me, schijnt dat er daar rond de 2 gr. wiet inzat -.- Nu hebben ze mijn naam genoteerd en gisteren belden ze ( een HALF JAAR na de feiten ) dat ze met mijn en mijn pa een gesprek willen Dus, ik vraag mij af, wat houd zo'n gesprek in? (Ik ben minderjarig en woon in België), iemand ervaring mee? (Mijn ouders weten dat die wiet van mijn vriend was, maar ik ga hem natuurlijk niet klikken, wat doe ik het best ?)"
"Moet ik dan ook in het potje pissen?"