Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Susanne zei: Ik speel piano Klik om te vergroten... Ik speel ook piano maar ik ben sinds een tijdje geïnteresseerd geraakt in het maken van elektronische muziek. Ik maak vooral house muziek net als Martin Garrix, die kennen julllie misschien wel. De muziek stel ik samen met programma's als Fl studio en ableton. Maar ik wil binnenkort ook een keyboard kopen Zat even te denken waar ik een keyboard moet kopen, maar ik weet het niet goed, bax shop is een best bekende winkel. Of bij bol com. Heeft een van jullie thuis een tweedehands keyboard die ik misschien kan kopen? Het maakt niet uit wat voor een"