Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hij wilt het niet meer voorschrijven, omdat het volgens hem geen zin heeft. Mijn broer is al 2 keer naar een kliniek geweest en afbouwen gaat goed tot 2/3 weken en dan begint het riedeltje weer opnieuw. Nu merk ik dat met suboxone 8mg het goed ging en ik geloof dat hij naar 4 mg kan, alleen werkt de huisarts dus niet mee"
"Ik ben zelfs bereid het eventueel via internet te kopen, maar vertrouw het allemaal niet. Straks ben ik mijn geld kwijt.."
"Ik heb helaas een broer die verslaafd is aan heroïne, nu zit hij aan de suboxone 8mg/2mg en ik wil dit afbouwen met hem naar 4mg/2mg. Echter werkt de huisarts niet mee, omdat hij denkt dat hij terugvalt naar de heroïne en hierdoor wilt hij het niet voorschrijven. Kan iemand mij helpen?"
"Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan in de Randstad. Huisartsen nemen niet snel meer nieuwe patiënten aan. En voordat dat geregeld is ben je weer weken verder, inschrijving, dossiers, gesprekken."