Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ketaboy zei: Op je armen of ook handen en voeten? (knieën willen ook nog wel eens blauw paarsig aandoen) Heb je dan ook wel eens last van verdikkingen, alsof je vocht vasthoudt zegmaar? Last van koude handen / voeten? (de kou gaat ook wel gepaard met een beetje een verdoofd gevoel / tintelingen) Zoals je vast wel weet is na een paar nachten het nog wel eens gebruikelijk onbewust erg lang een onprettige houding aan te nemen. Goede kans dat het een houding betreft waarbij je in combinatie met de door amfetamine veroorzaakte spierspanning een belangrijke ader afknelt. Zo'n ader wordt dan flink belemmerd in de bloed aanvoer naar de verdere vertakkingen. Dan krijg je dus te weinig zuurstofrijk bloed en een berg niet afgevoerde afvalstoffen. Een symptoom hiervan is paarse vlekken. Nu is het zeker niet de enige mogelijke oorzaak hoor, dat "verkeerd leunen". Dat is meer een concreet voorbeeld om duidelijk te maken dat het met(tijdelijke? -nu nog wel althans..-) bloedcirculatieproblematiek te maken heeft. Je schaad je lichaam helaas niet minder met pep als je geen vlekjes zou krijgen... misschien wel fijn zo snel al een fysiek mankement of althans een indicatie daarvan bij jezelf tegen te komen. Beter dan tig jaar denken door het oog van de naald te zijn gekropen geheel ongeschonden en wel... en dan op een dag .. al lang die drugs jaartjes achter je gelaten, aan een nastyer kwaal ten prooi te vallen. Klik om te vergroten... Hoi! ik heb een geknapt adertje in mijn oog, heb er geen last van ofzo maar was benieuwd of dit ook door speed komt?😅"
"8️⃣6️⃣ zei: Ik zou t niet te veel verheerlijken zo'n pep-psychose door te lang wakker zijn, kan helemaal fout gaan dit. Doe mij dan maar gewoon normaal mijn slaap en een bak psychedelica! Klik om te vergroten... Hoi, ik kan amper concrete symptomen met voorbeelden vinden van een stimulant/pep-psychose. maar van wat ik er wel van kon vinden herken ik allemaal precies bij mezelf. heb jij er misschien wat meer info of linkjes ofzo van?"