Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, even een korte introductie. 23 jaar en gebruik al 3 jaar regelmatig drugs. xtc gebruik ik meestal eens per 6 weken op festivals soms langere pauze soms een korte, vaak zijn dit wel meerdere pillen op een avond en op de after nemen we dan ook verschillende soorten drugs (1x per 6 weken dus). Gemiddeld ben ik 1x per week erg dronken tijdens het uitgaan met soms een lijntje coke of speed daarbij. Vorig jaar deed ik ook weleens GHB en slaappillen maar daar ben ik al een half jaar mee gestopt om het volgende: Ik had altijd wel een beetje trillerige handen maar sinds carnaval ( waar ik dronk en 2 avonden ook wat coke nam) trillen mijn handen een stuk erger. Vooral wanneer ik een kater heb of moe ben is dit erg. Dit is ook als ik een week niet heb gedronken of gefeest. Verder ben ik sociaal niet meer zo gemakkelijk als vorig jaar en kom ik soms wat onzeker over. Dit was voorheen niet zo. In situaties waar ik sociaal goed moet presteren zoals bijvoorbeeld een presentatie geven of wanneer iemand boos op me is raak ik snel nerveus (paniekaanvalletjes) en ik heb zelfs een keer een echte heftige paniekaanval gehad. Nu zal iedereen wel reageren dat ik moet stoppen met feestjes. Echter vind ik het vreemd dat het zo van de 1 op andere dag kwam opzetten en ik voorheen nergens last van had. Verder sport ik 5x per week en eet ik erg gezond en veelzijdig (mede voor het fitnessen). Doordeweeks gebruik en drink ik niet maar ervaar ik wel dezelfde klachten. Terwijl ik in mijn omgrving niemand met deze klachten zie. Mede omdat dit best invloed op mij heeft vraag ik jullie deze klachten herkennen en of het wellicht een andere oorzaak is dan al het bovengenoemde. Graag zie ik jullie mening tegemoet !"