Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik wil 't ook wel proberen, mrr ik ben altyd te bang, dat 't verkeert ga. Omdat myn vriendengroep.. tsja, heb toch soms verkeerde dingen gezien snapte. Dusja kweenie."