Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik had vrorig jaar wat papaverzaadjes gekregen, nu ik had die vorig jaar geplant zonder succes maar dit jaar staan er ineens zeer veel planten. Ik heb al wa opgezocht wa je er met kan doen (Zoals opium maken, thee maken , je kan het ook oproken denk ik) maar ik vind geen duidelijke informatie. Weten jullie meer informatie wat je er allemaal met kan doen? Bedankt!!"
"Je hebt inderdaad gelijk , het is oosterse papaver. Ik weet niet of er dan tripstoffen in zitten. Ik snij nu elke dag een paar sneedjes in de bollen en vang het sap op en laat dat drogen, ondertussen heb ik daar toch al aardig wat van. Binnenkort eens op roken, ben eens benieuwd."