Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo , ik was op het internet het een en ander aan het opzoeken over truffels , en ik heb vernomen dat "psylocybine" ( de werkzame stof in truffels ) erg veel lijkt op het hormoon "serotonine" ( de stof die in grote hoeveelheden vrijkomt wanneer je xtc gebruikt ) psylocybine gaat in je hersencellen zitten , waardoor je dus gaat trippen maar ik heb iets bedacht : "als je xtc combineert met truffels krijg je dus een dus een versterktr trip" ik heb zelf al 2 keer truffels en xtc gecombineerd , maar iik deed het als volgt eerst nam ik de truffels , en pas als de trip voorbij het hoogtepunt was , nam ik de xtc. dit zorgde voor een extreem chaotische trip voor de mensen die benieuwd zijn maar nu heb ik dus de vraag : "krijg je wel een dubbele trip als je truffels en xtc ongeveer tegelijk inneemt? heeft iemand hier ervaring mee? is het gevaarlijk? bedankt voor de aandacht heeft iemand hier ervaring mee? is"