Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik recreatief drugs. Zo nu en dan geniet ik wel eens van wat speed (lage dosering) maar iedere keer worden mijn knieƫn en mijn onderarmen helemaal blauw. Verder heb ik geen last van iets, het is alleen heel opvallend ( zie foto). Dit is binnen de 20 minuten na men eerste lijntje zichtbaar en houdt aan tot de volgende ochtend. Ik neem altijd veel minder dan mijn vrienden en zij hebben deze klachten niet. Kan iemand verklaren wat dit is? Heb ook al bloed laten trekken na zo'n voorval en al mijn waarden zijn prima in orde."
"Kordie zei: Lijkt op bloed wat op dat moment hard rond gepompt wordt. Maar of het gezond is? Dat betwijfel ik eerlijk gezegd wel. Heb een achtergrond als hospik, en lijkt op een afknelling. Goed dat je waardes hebt laten checken. Maar je zou dat eigenlijk moeten doen op het moment dat het gebeurd. Klik om te vergroten... Dat zou dan toch wel willen zeggen dat ik een aandoening heb? Snap wel dat iedereen anders reageert op drugs maar als mijn vrienden monsterlijnen nemen en niks van negatieve effecten hebben en ik met een mini lijntje verander in een smurf dan wil dat toch zeggen dat er iets is met me waar dit dan uiteindelijk de doorslag op geeft? Ook mijn hartslag gaat niet veel omhoog, al heb ik standaard wel een hoge hartslag omdat ik nooit kan relaxen (85-110 in rust) en men bloeddruk is ruim binnen de goede grens. Het is echt vreemd. Het blijft ook beperkt tot men knieƫn en onderarmen, ook als ik nog een tweede lijntje neem."