Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi! Ik heb binnenkort een groot festival en die heb ik al vaker meegemaakt. Maar ik ben nieuwschierig naar XTC, dit wil ik graag op dat festival gaan gebruiken. Maar ik ben de bob . Ik denk zelf dat ik het beter niet kan doen, omdat ik er veels te weinig vanaf weet. Nu is mijn vraag hoelang de trip duurt en of ik nog wel in staat ben om daarna anderhalf uur te rijden? En zo ja, wat kan ik het beste gebruiken? Met negatieve berichten ga ik sowieso niks gebruiken, ik ben overigens wel gewend om nuchter de feesten door te brengen . thanks alvast!"