Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben bezig met aan artikel voor Apexx.nl over het gebruik van viagra onder jongeren. Ik heb het idee dat erectiemiddelen steeds populairder worden onder mensen zonder erectieproblemen. Ik weet dat het soms wordt gebruikt in combinatie met XTC, omdat het dan moeilijk is om een stijve te krijgen. Anderen willen gewoon langer doorgaan of een hardere erectie hebben dan normaal. Wie gebruikt weleens viagra en waarom? Guido"