Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Twee maanden geleden heb ik voor het eerst speed gedaan. Ik werd er zeer vrolijk van en was in een zeer goed humeur. Nu heb ik in de laatste paar weken 1-2 keer per week speed gedaan, maar geen enkele keer kreeg ik echt dat vrolijk gevoel terug. Het was dezelfde speed (gestest op 52%). Is dit omdat 1-2 keer per week voor ong 3 weken te veel is? Heb ik nu al een tolerantie? Of is er misschien iemand die een soortgelijke ervaring heeft?"
"acht.zes zei: Wellicht had je die eerste keer gewoon een harstikke goeie mindset? Als je heel lekker in je vel zit of juist niet heeft dat best wel invloed op de ervaring. 52% is trouwens best triest, wellicht een keer het topic over speed wassen met aceton lezen want ik gok zo dat er een bak cafeine door je pep zit. Klik om te vergroten... Bedankt voor je antwoord! Dat zou inderdaad kunnen, ik had nogal hoge verwachtingen dus ik denk dat het deels placebo zou kunnen zijn geweest. Omtrent dat wassen, toen ik hier mijn post wou maken heb ik eerst die sticky van het wassen gelezen. Heb het gelijk geprobeerd, is nu aan het drogen"