Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok dus lorezepam sla ik dan maar over want dat is dus niet echt iets waar ik wat aan heb. in dat geval hou ik het wel bij flunitrazepam."
"maar maakt lorazepam je slaperig zoals flunitrazepam of is het alleen kalmerende pil?"
"Hoi Ik heb enkele keren flunitrazalam gebruikt tussen 2mg en 4mg maar elke keer werd ik er wel slaperig van maar sliep niet echt super diep. Nu wilde ik lorazepam gebruiken om dit te testen of ik af en toe lekker zeer diep kan slapen. Maar ik weet niet of lorazepam nou sterker is of een stuk minder sterk dan flunitrazepam. Zonder enige tolorantie opgebouwd te hebben met enkele biertjes en een jointje op doet flunitrazalam eigenlijk niet super veel voor me behalve gapen en moe voelen maar niet die lekkere diepe slaap. Dus ik wilde vragen of lorazepam beter is?"
"Tevens merkte ik als ik 2mg flunitrazepam slik nuchter dan word ik een stuk geiler?! ik voel me wel super moe maar niet genoeg om out te gaan zeg maar. ver van. Ik durf het niet aan om het te combineren met een 1/2ml GHB. Maar dat is wel het plan als lorazepam dus een stuk minder krachtig is dan flunitrazepam als slaapmiddel... Ik vind het heerlijk soms gewoon compleet out te gaan en enorm goed gedroomd te hebben en de volgende dag niet meer weten dat ik uberhaupt in slaap gevallen ben, mijn lichaam voelt zo enorm uitgerust dan."