Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"thx voor de info mrcactus is er iets wat ik moet doen met die nieuwe kop? of gewoon zen gang laten gaan? en zou je evenveel water blijven geven of nu even een droog seizoen geven?"
"hoi! ik heb thuis een peyote staan. ik heb hem zelf al zeker 10jaar en hij was toen al zeker tien jaar oud... nu we net verhuist zijn geef ik hem meer water en af en toe wat voedingsstoffen. sinds enkele dagen is er een gekke knobbel op gekomen en vraag ik me af wat het is? is dit een nieuwe stek of...? weet er iemand iets meer van af? grtz"