Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ongeveer 3 maanden geleden heb ik voor het eerst een tripje gemaakt in het mooie wereldje van xtc. Ik vertelde een vriendinnetje van me dat ik wel eens een pilletje wou proberen, van het een kwam het ander en zo zaten we een week later met een heel groepje vriendinnen knetter leip te wezen. Maar, vanaf dit eerste weekend is het een beetje uit de hand gelopen, het was hierna bijna elk weekend raak. Doordeweeks wel eens last gehad van de dinsdag dip.. en me ook wel eens een paar daagjes wat minder gevoelt na een weekend flink doorhalen maarja, dat nam ik voor lief. De laatste 2 weken van het jaar heb ik op donderdag voor kerst gebruikt, zaterdag 2e kerstdag, dinsdag static en donderdag oud en nieuw. per avond heb ik ongeveer 3 pilletjes gehad en wel zwaar doorgehaald. Nu is het inmiddels woensdag 6 januari en ik voel me zwaar kut.. dit is echt zacht uitgedrukt. Ik ben heel erg licht in mijn hoofd en zie soms dingen wazig, soms voelt het alsof iemand met een veertje over mijn hersenen gaat, ik ben heel erg onstabiel en tril. Soms als een gek en soms niet eens merkbaar. Slapen gaat erg moeilijk. Ik ben overdag heel erg druk (terwijl ik normaal echt een rustig persoon ben) en snachts word dit alleen maar erger. Ik slaap amper en als ik slaap heb ik rare dromen (geen nachtmerries maar de dromen zijn ook niet fijn). Daarnaast ben ik natuurlijk ook erg jankerig overdag maar hier kan ik me wel overheen zetten.. Ik heb het hier met een paar vrienden over gehad en de een roept nog engere dingen als de ander. Je hebt flashbacks, je zit vast in een trip!! Zoals ik aan het begin al genoemt heb ben ik totaal niet ervaren met drugs, ik weet er bijna niets van af en vind het dus nu ook heel eng. Moet ik hier mee naar de dokter gaan, moet ik afwachten of het vanzelf over gaat, heeft iemand wel eens dezelfde ervaring gehad als mij en wat heeft die gene hier aan gedaan.. Ik hoop dat iemand me kan helpen want maak mezelf echt gek op dit moment.."
"heel erg bedankt mensen voor al jullie reacties.. na dit gelezen te hebben ga ik het idd maar even een weekje uitzitten en kijken hoe ik me dan voel. ik moet zeggen dat ik me deze ochtend beter voel als de ochtenden hiervoor, maar dit kan natuurlijk komen door het advies wat ik nu lees dat de wereld heus niet vergaat en dat ik vannacht een oxazepam heb genomen waardoor ik vanacht 7 uurtjes slaap heb kunnen pakken.. Goh wat is dat heerlijk als je al een week 1-2 uurtjes slaapt.. denken jullie dat dit trouwens wel kan? oxazepam nu slikken? ik heb op internet ff gezocht over de l-tryptofaan of 5-htp supplementen, maar overal staat wat anders.. Waar kan ik dit het beste kopen en hoe moet ik dit gebruiken? Heel erg bedankt allemaal!!!"
"Het gaat eigelijk weer helemaal goed. De suplimenten zijn nog in bestelling via een website, de gezondheidswinkels hier hadden ze niet of met een hele lage dosering, en veel duurder.. Maar op eigen kracht gaat het nu net zo als voor heen.. voel me super maar ben mezelf wel ff tegen gekomen. Moet er ook niet aan denken om op korte termijn weer te gebruiken.. Wil iedereen bedanken voor zijn of haar advies, als er weer wat is (wat ik niet hoop natuurlijk) weet ik waar ik om hulp kan vragen!"