Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mdma-hall. Hei. Ikzelf heb overlaatst 0.7 (-zeker en vast was het-) MDMA tot mij genomen en die keer onverwacht en voor de eerste keer een uur of 6 gehallucineerd die avond. Was redelijk onaangenaam want mijn vriend had steeds monsterlijke trekken etc. Ik zocht later info op over mdma-hallucinaties en vond 2 verklaringen voor de veroorzaking ervan: 1) er zit een andere stof, zoals bv. LSD, in verwerkt 2) (Hoogstwaarschijnlijk de meest voorkomende verklaring Bij MDMA wordt altijd een deel in je lichaam omgezet naar MDA, wat eigenlijk op zich niets van verschil maakt aan de werking. Maar bij een te hoge dosis MDMA wordt er ook een teveel aan MDA omgezet en zo kan je gaan hallucineren. Vandaar dus. En interessant vind ik: Als jeniet meer dan 0.3 MDMA neemt kan je zowiezo niet gaan hallucineren. Verder heb ik zelf ook nog een vraag: Mijn eerste keer hallucineren was dus helemaal niet leuk, terwijl ik er eigenlijk toch het beste van probeerde te maken. Ik voelde me goed in mijn vel en in de omgeving (een rustige, met mijn vriend bij mij). Doch zag ik enkel monsters, insectachtigen, verdrietige clowns en dergelijke, terwijl ik steeds rustig bleef, relativeerde en me concentreerde op mooie dingen waaraan ik dacht. Kan ik in het vervolg iets doen waardoor de hallucinaties niet meer gruwelijk/minder gruwelijk zullen zijn? Besides, mijn vriend zegt dat hij niet 'gelooft' in hallucinaties. Welke dosis paddo's of mdma hij ook neemt, hij heeft er nooit last van. Gek vind ik. Zou het kunnen kloppen of is hij er waarschijnlijk gewoon niet gevoelig voor?"
"Films die drugs als main theme hebben: De beste uiteraard: Blow, trainspotting, Fear and loathing, requiem for a dream, human traffic Drugstore Cowboy is ook vrij goed, Groove en the basketball diaries zijn ook okay. Christiane F. vond ik maar zozo, daar het boek echt veel beter is. Nuja, de film is desondanks nog steeds een kijkje waard hoor Naked Lunch en Layer Cake wil ik zeker nog eens zien. Ik denk dat ik wel goede films kan verwachten. Verder zag ik ook: spun, rave en the acid house en ik vond ze allemaal niet echt schitterend. (Lord of war) gaat niet over de drugs, maar raad ik ook sterk aan; hij handelt over wapenhandel, en er komt ook cocaïnehandel en -gebruik in voor. Met Nicholas Cage en die kerel van Requiem for a dream."