Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi... Ben Mark en nieuw op dit forum.. Gebruik bijna 20 jaar speed...dagelijks ongeveer 3 gram... Maar merk dat wanneer het vers van bij de 'dealer' komt ik bijna geen last heb van bijwerkingen... Maar de 2de dag al.. wanneer ie wat droger begint te worden... dan brand 't ontzettend in m'n keel en heb ik wat moeite met ademen... Pep al gezuiverd met Ethanol... En als voorbeeld: als ik 10 verschillende soorten pep gebruik ben ik er zeker van dat ik van minstens 8 een soort van allergische reactie krijg... Ademhalingsproblemen.. handen worden rood en zwellen op en snot loopt uit m'n pijnelijk neus... Weinig mensen die dit geloven... Vandaar dat ik het hier post om maybe wat tips te krijgen... Want pep van nu en 10 jaar geleden is een mega-groot verschil... Kon je lange tijd bewaren zonder fysieke klachten..."