Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"weet niet of ik hier goed zit in dit forum maar ik heb nog nooit van me leven drugs gehad ben nu 31 jaar en nog weinig beleeft in me leven wel veel alcohol gehad laatste tijd maar merk gewoon dat ik er niet meer van de in stemming raak als ik met vrienden in stappen ga krijg ik vaak om me oren dat ik saai ben en een keer los moet gaan. Ik weet dat drugs daar niet de juiste oplossing voor is maar ik ben het saaie leven eigenlijk wel een beetje zat en wil eigenlijk wel een keer wat losser worden wat is aan te raden voor iemand die nog nooit gebruikt heeft ?"