Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hai, ik wou eigenlijk even wat weten over dit klaprozen verhaal. Aangezien ik ergens een gerucht hoorde dat klaprozen een werking hebben als drug, heb ik er een paar geplukt. Alleen ik begrijp nog niet alles van de hoed en de rand. Het zit zo.. Ik heb de zaadjes uit de plant, maar hoe moet ik dat dan tot mij nemen. Moet ik het in een joint stoppen, wat doe ik er mee?? Graag reactie.. groeten mist"
"Lekker duidelijk, nu begin ik het te begrijpenzeg! wow,, snap er nu nog minder van maja.. zal wel niet zo'n drugkbezocht forumu zijn. lysergine25 zei: de bollen geplukt ? zonde hoor .. lezen en dan pas iets doen ? al die moeite ik heb gewoon een opium bal gekocht dat is veel zuiverder goedkoper en lekker verslavend. Stonie Klik om te vergroten..."