Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik heb een tijd geleden voor het eerst coke geprobeert, dit was tijdens school (ja ik weet het, heel slecht haha). dit houd in dat ik verder dus niks had gedronken of genomen. na de eerste tik werd ik even voor 5 minuten onwijs energiek, ik rende terug naar de klas, luisterde 56 verschillende liedjes in 1 minuut en rende vervolgens weer naar de kantine om 3 sigaretten achter elkaar te roken. Nu denk ik achteraf dit ook wel gewoon een beetje overenthousiasme was haha.. nog een paar tikkies genomen maar weinig verschil meer van gemerkt. Later heb ik het nog een keer bij een paar vriendinnen thuis gedaan en daarbij ook veel gezopen. Het dronken gevoel bleef achterwegen alleen werd ik er niet meer zo energiek van, had alleen de behoefte veel te praten en te lachen. Nu had ik dus besloten om op het volgende feest wat ik had ook coke te gebruiken, zodat ik geen xtc hoefte te nemen en niet de vele vrienden die meegingen aan mij konden zien dat ik wat had gebruikt. Nu komt het dus, ik heb over een avond van ongeveer 02:00 tot 07:00 een halve gram opgesnoven alleen was ik de hele nacht gewoon moe en vooral "verrot". mn rug deed pijn, ik kreeg kramp in mijn kuiten en voeten en als ik 2 minuutjes vol stond te springen stond ik daarna weer 10 minuten te hijgen. Toen ik thuis kwam ben ik gelijk in bed gaan liggen (was rond 10:00) mn lichaam voelde vermoeit en uitgeput, alleen mn ogen en mn hoofd waren nog zo licht. kreeg mn ogen gewoon niet gesloten! uiteindelijk na een uurtje wel in slaap gevallen en daarna prima uitgerust voor mn werk. Die nacht heb ik wel een angstaanval gehad waarbij ik snachts wakker schrok en helemaal in paniek was, weet alleen niet of dit ermee te maken heeft gehad. Nu snap ik alleen niet hoe het komt dat ik zo vermoeid ben gebleven die nacht ? Had ik gewoon troep misschien? X Saul"
"Thanks voor de reacties allereerst, Zoals je al zegt, thuis gebruiken met wat vriendinnen beviel idd ook veel beter! leuk voor af en toe maar doe maar mij maar lekker een pilletje met zo'n feest! :P X"