Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb een vraagje maar eerst zal ik even de situatie schetsen : Ne goeie maat van mij, Cé, deed opeens heel raar. We herkende hem niet meer... We dachten dat hij in zijn hoofd iets had ofzo want het was echt nietmeer normaal... ( Dingen 5x herhalen, vreemd lachen opeens, dingen zeggen dat op niets slaan en zo kan ik nog lang verder gaan ! ) Kheb dan niet echt veel contact meer met hem, maar sindskort hoorde ik dat hij een kiste in zjin hoofd en een psychoze had/heeft... Nu ze zeggen dat die psychoze door de Coke is... In die periode voor dat hij raar begon te doen hebben we idd Coke genomen ... Nu is mijn vraag of dit wel degelijk kan door Coke ??? En is dit te verhelpen ? Wordt hij terug de oude ? Vind het echt jammer voor hem, want ik en mijn andere maten kwamen echt enorm goed overeen indertijd ... Alvast bedankt"
"bedankt voor de reply's ! zal dus wel degelijk door de coke gweest zijn erg raar , want was mss de 4e keer dawe dit deden... groetjes"
"Hallo, morgen vertrek ik met 5 maten naar Center Parks in de Kempervennen ! Nu mijn vraag: zijn er daar ergens in de buurt coffeeshops? Bereikbaar met openbaar vervoer / te voet ? Graag wat info gewenst ... Alvast bedankt ! ( ps: mensen die reeds in kempervennen zijn geweest : Goede Center parks ? ) Groete, miguel"
"WOoow! Dus het kan wel degelijk ?? Een psychoze door Coke... heb er net een topic over geopend ... moet je maar es bekijken. Maar in welke mate bevorderd het de psychoze? Want mijn maat heeft da ook maar da was maar de 4de keer dat y coke deed... groeten !!"
"Xtc Bob zei: haal gewoon je weed voor je vertrekt Klik om te vergroten... Hebben we idd gedaan. Maar we zouden graag ook eens "goeie" weed proberen. En mss voor de terug reis ofzo , want ons kennende zal de weed wel snel opzijn ( alhoewel we redelijk veel zullen meedoen) Nuja, Eindhoven ligt er het dichtste by denk ik, zal maar eens wat info zoeken Bedankt voor de reacties, en goede vakantie aan de belgen of hebben de nederlanders ook grote vakantie ? grreeetz"
"Hallo, aangezien het bijna nieuwjaar is zou ik mij graag eens amuseren Ik heb een fleske GHB liggen, maar heb het eigl ng nooit gedaan. Tis pure, dus geen water ofzo erbij. Nu is mijn vraag: is het wel aangewezen om dit op nieuwjaar ( tijdens uitgang dus) eens te proberen ? Ik drink eigl wel graag en veel alcohol, dus ik mag er dan zeker niet op drinken ? En hoe zit het met de dosering ? 2-3ml dacht ik ? Moest ik toch beslissen om geen GHB te doen, kan ik da flesje dan bewaren ? Zoja hoelang ? En hoe zit het met de combi met Coke ??? En met pillen ? alvast bedankt !"
"Heb de search gebruikt hoor . vond daarin de doseringen , 2-3ml, maar kan het nooit zeker weten . En ivm met de combo met Coke of pillen heb ik niets gevonden, enkel met speed... En houdbaarheid is geen probleem las ik in de topic hieronder mvg"
"Ik heb dus geen dealer die denkt dat hij de beste G verkoopt. Tis een vriendin van mij die mij dit eens wil geven omdat ze vindt dat het een drug is die ik eens moet proberen. Ze vertelde mij gwn dat er geen extra water is toegevoegd, blijkbaar doen dealers dit, zelf weet ik er bitter weinig over, daarom dat ik het hier eens vraag hé . Kzal die G dan wel houden voor eens na nieuwjaar te doen, na de exames mss best Tis gwn beu da ik niet zou mogen drinken, en das echt de enige drempel die me tegen houdt om het eens te proberen. Vooral in uitgang is het lastig om geen alcohol te drinken ( mijn mening ). Kzal het thuis eens met wat maten proberen, bedankt voor de info en gelukkig nieuwjaar"