Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lol je bent een recreationele junk"
"het nieuwe album van AS I LAY DYING EEN DOPE METALBAND"
"whats up iedereen vorige nacht een keihard doorgehaald op wat pillen en heb me echt helemaal de kanker ingeknarst. het was zo fucking erg dat ik uiteindelijk een stokje van de dichtstbijzijnde cactus in de vensterbank heb gepakt om deze vervolgens binnen tien seconde helemaal tot caviazaagsel te vermalen. nou googlede ik net ever hierop en ik heb een klein stuk over magnesium gevond. dit blijkt je spieren te ontspannen en heel goed het knarsen te verhelpen dit kan je gewoon in de hema of supermarkt hale en daarom dacht ik dit verhaal even te posten. heeft iemand ervaring hiermee? ik hoop dat ik hiermee flink wat verprutst glazuur mee kan voorkomen hopenlijk hebben jullie er wat aan metal fucking head peace....... ohw verder trouwens echt een te relaxte nacht gehad om 8 uur sochtends waus gevaren met een kano een aanrader"