Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik wil aankomend weekend voor het eerst 6-APB gaan proberen op een technofeest. Nu twijfel ik alleen enorm over de dosis die ik ga nemen. Normaal gebruik ik xtc of mdma, en daarmee kan ik een vrij hoge dosering aan zonder heel veel te voelen. Ik heb op Supremacy in totaal 5 pillen kunnen nemen van volgens mij 270mg, en ik ben gedurende het hele feest niet heel hard gegaan (begon met een hele en heb elk uur een halve bijgenomen). Ik wil het liefst een keer enorm hard gaan, dat mis ik een beetje. Wat raden jullie aan? Wat info over mij: Man 19 jaar 185cm 86kg Ik zat eerder te denken aan een dosis van 100-130mg maar na wat meer ervaringen te lezen ben ik bang dat dit nog iets te weinig is. Thanks!"
"Mevrouw Pløp zei: Bij mij gaan er flink wat alarmbellen af bij je verhaal over XTC/MDMA. Je gebruikt daar een enorm hoge dosering, wat de vraag oproept hoe vaak je XTC of MDMA gebruikt? De stelregel is 3 maanden pauze tussen gebruik van seroslurpers, zodat je goed kunt herstellen en je weinig of geen tolerantie opbouwt. Daarnaast is de stelregel 1,5 tot max 2 MDMA per kg lichaamsgewicht. In jouw geval dus 129 a 172 mg MDMA. Met 5x270(=1350)mg zit je daar dus ruim 7,5 keer boven. Hoe hard wil je je hersens precies frituren? Dat lijkt me eerder stof tot nadenken dan de dosering 6apb Klik om te vergroten... Klopt inderdaad, dat had ik moeten toevoegen. Ik heb in September een aantal keer gebruikt, maar sinds Supremacy (30/9) heb ik voorgenomen om minder te gebruiken. Sindsdien heb ik eind oktober een kleine dosis mdma gebruikt, en 2 weken geleden in een domme bui ook een hele kleine dosis. Ik weet dat het inderdaad te vaak en te veel is. Wil daar toch wel aan toevoegen dat het bij de eerste keer gebruiken, vorig jaar juli, ook al een redelijke dosis vereiste. Toen nam ik een kwartje, zon anderhalf uur later nog een kwartje, en daar voelde ik niets van. Daarna een halve genomen en daar voelde ik wel wat van. Mijn tolerantie lijkt dus al altijd wat hoger te zijn."
"Mevrouw Pløp zei: September - misbruik Oktober - gebruikt November - gebruikt. Neem anders gewoon eerst eens een pauze van 3 maanden, het liefst langer (een jaar bijvoorbeeld). Je bent nog superjong, je hebt maar 1 stel hersens. Vanuit iemand met een stel hersens dat het niet zo goed meer doet: wees er zuinig op. Klik om te vergroten... Vind ik inderdaad een goed idee, na september heb ik ook voorgenomen om in ieder geval 2 maanden nuchter te gaan maar hier heb ik dus niet aan gehouden. Echter heb ik nog best een aantal feesten gepland staan in december. Enige tips daarvoor? Ik doe tegenwoordig regelmatig nuchter, omdat ik wil minderen, maar dit is toch net een wat mindere ervaring. Zijn er andere middelen die minder schadelijk zouden zijn, maar toch de ervaring net wat anders maken? Ik drink meestal wel een klein beetje alcohol maar dit vind ik niet geweldig passen bij de sfeer op technofeesten."
"OtherShore zei: Ben je er zeker van dat die pillen 275 mg MDMA bevatten? Waren ze getest? Ik hoop dat ze niet zo sterk waren als je denkt. Ik denk trouwens dat je stimulantia in het algemeen even moet laten staan. Speed of coke zijn niet per se gezonder dan MDMA en in sommige opzichten duidelijk ongezonder. Een goede vuistregel is niet vaker dan 1 keer in de drie maanden een stimulant gebruiken, maar ik snap dat je dan in de knoop komt met al je feestjes. Ik heb wel wat ideeën voor MDMA alternatieven maar dan wil ik wel wat meer informatie. Wat voor ervaring heb je verder met drugs? Ben je gezond in lichaam en geest? Slik je medicijnen? Klik om te vergroten... Ik heb wel een beetje ervaring ondertussen. Vorige zomer begonnen met techno festivals/raves en enorm fan geworden. Eerste paar feesten steeds netjes 2/3 maanden gewacht, sinds juli dit jaar doe ik het ongeveer elke maand, in de zomer iets vaker. Veel ervaring met mdma en xtc, nog nooit bad daarop gegaan overigens. Ergens tussen de 5-10 keer ketamine gedaan, vind ik ergens wel grappig maar het is niet echt mijn ding. Heb ook op randje k-hole gezeten wat me nu wel definitief heeft laten keren op ket. Heb daarna nog een keer (na aandringen van een vriend) een nakkie genomen, maar had er geen zin meer in. Speed ook een keer of 3 gebruikt in kleine hoeveelheden. 2 van de 3 keer was maar 1 nakkie. Die andere keer een aantal nakkies terwijl ik al aan de xtc zat, toen was het fijne dat ik gelijk alle vermoeidheid kwijt was. Kreeg er niet perse super veel energie van, dus ergens wil ik het nog wel een keer proberen om te kijken of ik dan wel "hard" ga. Heb alleen niet zo'n zin om het te halen door dat gezeik met nat/droog. Poppers wel eens geprobeerd, wel lachen, niet mijn ding. 3mmc een keer per ongeluk geprobeerd (lang verhaal), geen idee of ik het leuk vind maar ik wil er niet aan beginnen omdat ik een aantal mensen in mijn kring hun leven weg heb zien gooien door 3m. Ik ben geestelijk super gezond en stabiel, ben bijna nooit verdrietig of boos ofzo. Helpt enorm met het voorkomen van bad trips vgm. Lichamelijk: 185 cm, 86 kg. Dat is randje overgewicht volgens voedingscentrum, maar ben wel afgevallen in vergelijking met vorig jaar, was toen 95 kg (grote verrassing waarom i know). Voor de rest 0 allergieën, geen ziektes, geen afwijkingen, geen medicijnen, niks."
"N3K0 zei: Heb je ze laten testen? Mijne waren ook zo rond die volgens de dealert. Maar volgens het testcentrum waren ze toch echt rond de 145mg. Klik om te vergroten... Zou inderdaad minder kunnen zijn, heb ze niet laten testen. Ik ken degene waarbij ik ze heb gehaald dus had minder reden om ze te testen. Heb wel over nagedacht om te testen maar nooit de moeite voor genomen."
"OtherShore zei: Maar goed, uiteindelijk moet je waarschijnlijk toch een beetje terugschakelen met al die feestjes. Ik snap dat het nu misschien voelt alsof je echt iets mist als je een feestje overslaat, maar uiteindelijk heb je er zo langer plezier van. Wees maar eens de verstandigste van al je vrienden 😉 Je oudere zelf zal je bedanken. Klik om te vergroten... Gek genoeg ben ik nu al de verstandigste onder hen, geloof het of niet. Die zijn al onder de indruk dat ik me afzijdig hou van 3mmc. Maar goed, dat is ook een kwestie van referentiekader he🙃"
"Javelin zei: Ik ga vanuit dat je naar goedbedoelde adviezen amper zal luisteren ( 3 maanden pauze etc) omdat jij nu alles te leuk vindt en FOMO gevoel is je beste vriend, daarom geef ik je meer praktische advies: ipv mdma of 6apb kies voor phenibut. Phenibut geeft geen of weinig euforie , wel energie en moodlift. Als jij maar phenibut niet wekelijks zal gebruiken . 1x per 2 weken is het best veilig . En andere optie is een bommetje speed. Klik om te vergroten... Ik ga er eens naar kijken, thanks voor de tip!"
"Mevrouw Pløp zei: Ja: geen seroslurpers gebruiken. Je verwachtingen bijstellen kan helpen. Ik ging afgelopen zomer op Lowlands bij de technosets prima op wat alcohol gecombineerd met wat wiet. Maar dat schijnt niet helemaal logisch te zijn 🤷🏼♀️🤣 Klik om te vergroten... Verwachtingen bijstellen is inderdaad waarschijnlijk een goeie, zal toch aan de fomo liggen🥲 Ik ga maar eens wat meer testen met wiet, ben wel redelijk fan van het effect en heeft gelukkig niet al te veel nadelen als je het niet vaak doet. Thanks voor de hulp en de zorgzaamheid!"
"Nickjeee zei: Ik kan me niet voorstellen dat je 1,3g mdma wegtikt in een nacht eerlijk gezegd, maar als dat zo is en je voelt er weinig van dan is de kans heel erg groot dat voor alternatieven precies hetzelde geldt, met andere woorden dat serotonerge stimulanten(5-mapb, 6-apb, 4-fma enz.) je niet/nooit (meer) het gewenste effect gaan geven, ook niet na een heel lange pauze. Anyway, ervan uitgaande dat het succinaat is (en dat is wat vrij standaard wordt verkocht) is 180-200mg 6-apb een prima/stevige dosis. Normaal gesproken.... In jouw geval zou ik het gewoon niet doen het komende half jaar op z'n minst. Phenibut i.c.m. wiet is misschien te proberen maar dan mis je waarschijnlijk wat energie, dus "hard gaan" zou ik dat niet willen noemen, dan denk ik eerder aan speed maar ook daar zou ik even van wegblijven. Klik om te vergroten... Dat is ook wel veruit het record, en zoals ik in een eerder bericht zei waren die pillen niet getest dus 100% zeker zal ik het nooit weten. Normaal als ik een avond mdma kristallen doe, ga ik geloof ik door 0,6/0,7 gram heen. Dan voel ik wel soms een stuk meer, maar dan doseer ik soms ook flink. Met xtc neem ik steeds een halfje bij."
"Mevrouw Pløp zei: 0,6 of 0,7 gram als 'normaal' zien en ook nog te kort op elkaar gebruiken geeft wel een goede indicatie waarom je niks voelde 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Klik om te vergroten... Klopt, daarom ben ik aan het minderen 🙂 Ik begrijp jullie zorgen. Met normaal gezien bedoel ik wat ik op een gemiddelde avond dan zou nemen, ik probeer niet te pretenderen dat het een kleine dosis is ofzo."