Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi hi, Ben een beetje aan het experimenteren met designer drug. Ben er nieuw mee, maar toen ik erachter kwam dat tramadol goed werkte om mijn hoofd leeg te maken en me vrolijker liet voelen Ben ik gaan zoeken. Heb nu sinds paar dagen o-dsmt uitgetest en dat werkte redelijk goed. Maar het geeft toch meer sufheid dan echt genoeg euforie. Is er iemand die mij wat anders kan aanraden waardoor ik toch meer vrolijkheid krijg zonder me slaperig en suf te voelen? Dankjewel alvast"
"@Manu76 Ik ben me wel bewust van de consequenties en ben ook zeker niet van plan elke dag te gebruiken, maar heb al lange tijd dat mijn hoofd 24/7 vol loopt /deels verdriet. Dus is het fijn als ik even af en toe wat ontspanning ervaar."
"@XMR Bedankt ! Ik zal me eens inlezen."