Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"_shikantaza zei: Vervanging zal je niks opleveren. Ja, nóg meer problemen. De oplossing zit in jou. Aan jou de schone taak om die met hulp van de juiste mensen te achterhalen. Mijn advoes zou zijn om helemaal niets meer te gebruiken (uiteraard wel afbouwen waar noodzakelijk). Ga allereerst maar eens uitvogelen waarom je je niet serieus genomen voelt, en dan bedoel ik: dingen die jij zelf kunt beranderen, zonder anderen aan te wijzen. Klik om te vergroten... nee, je hebt er ook volledig gelijk in en dank je wel voor dit bericht. Waardeer ik heel erg alleen het is gewoon. Ik probeer al zo lang om te stoppen en ik zeg je eerlijk. Het houdt mij staande stabiel. En dat is het ook. Ik moet eerst gewoon dingen uitvogelen waarom en dit en zus maar dat heb ik ook tegen de instanties gezegd van ik gebruik geen drugs omdat ik het leuk vind. Ik gebruik het om de pijn te verdoven dus ik heb ook tegen hun gezegd dus ik moet gewoon mezelf weer een beetje leren kennen. Ik wil graag diagnose doen zodat ik weet wat ik heb en dat ik daaraan kan gaan werken en ook dingen gaan verwerken zodat ik minder pijn heb en dan hoop ik dat ik ga ik vanuit dat ik ook de drugs niet meer nodig heb als ik uiteindelijk hopelijk ooit lekker in mijn vel zit en het is gewoon zo vervelend die instanties, want ik zit er echt druk achter alleen ik zit nu echt al een jaar in dezelfde positie kom niks vooruit door jullie reacties heb ik wel net de huisarts gebeld zodat die misschien wat meer druk kan zetten. Dank je wel voor je reactie."
"en het is ook ik wilde d’r erg aan werken alleen het is nu gewoon. Ik wil gewoon zo graag stoppen met crack. Ik ben nog maar 20 jaar. Zeven jaar dik verslaaf geweest ben nog steeds verslaafd en ik ben het zo zat alleen het lukt me gewoon niet het lukt me gewoon niet alleen maar ja, m’n gedachten was er vast wel wat ja niet dat het beter is, want het is niet goed, maar dat ik ieder geval stop met crack ik heb sowieso al zwaar afgebouwd daar ben ik wel trots. Op. Eerst vroeg ik echt gewoon € 150 per dag en ik zit nu op 50 dus dat is best iets om trots op te zijn maar ja, liefst helemaal natuurlijk."
"annihilation zei: Hoe betaalde je dit dan. 150€ per dag is dik 4500€ pm. Klik om te vergroten... erg hè…. Heel veel van papa en ik heb vriend gehadt dit geen dealer was maar daaar boven groot inkoop van hem mocht ik het gewoon pakken lage letterlijk blokken wit en heroine in de keukenkast en ik mag gewoon pakken wanneer ik wou maar ook veel mannen opfuckt deed ook livestreams waar ik best veel geld mee ophield in m’n im sober app als ik nu 516 dagen clean zou zijn heb m’n app nooit geupdate maar kijk hoeveel ik zou hebben bespaard en hier heb ik nog 100 ingevuld aangezien het natuurlijk wel verschilde per dag en ik veel gratis kreeg maar schrik elke keer als ik dit zie"
"Ik ben 20 jaar al 3 jaar erg verslaafd aan crack ik doe ook benzos maar ik wil zo graag stoppen maar ik weet dat ik het niet kan want heb dit vaker geprobeerd dus ik probeer nu een soort van vervanging te zoeken hoeft niet het zelfde zijn als crack of het zelfde gewoon ( ben ook van de downers) Ik zit wel aan de suboxone van wege mijn heroine verslaving maar mijn vraag hebben jullie nog goeie aanraders erg bedankt!"
"Nee, klopt heb je helemaal gelijk in. Ik heb ook al vaak proberen te stoppen en ik loop ook al bij instanties. Alleen ik kom gewoon nergens verder. Ik ga binnenkort switchen van de Suboxone na de methadon dus ik hoop dat dat effect gaat hebben aangezien ik dan ook drugs testen moet doen. Alleen ik ben gewoon zo klaar met crack. Ik vind het niet eens meer lekker. Nou ja wel lekker, maar ja, en dan ‘s avonds denk ik weet je ik kap ermee en dan de volgende ochtend is het gelijk weer halen. En ik weet dat het niet het beste is, maar ik denk dan zo beter aan iets anders dan dat ik hier aan blijf, want de crack maak maar kapot. Ja ik heb heel toevallig over de RC websites eentje waar ik altijd bestelde heeft een mail gestuurd met nog werkende websites heb daar een paar keer besteld leveren ook ook de dingen wat verboden is dus dat is best wel fijn en het is niet alsof ik niet hulp zoek. Ik ben al jaren bezig met hulp vinden, maar ik kom gewoon nergens vooruit."
"XMR zei: Alle sterke stimulanten research chemicals zijn laatst verboden. Je zult niet meer zomaar iets vinden dat op crack lijkt. Bovendien schiet je er ook niks mee op om crack in te wisselen voor een andere drug, je gedrag en mindset rondom drugsgebruik is hetgene dat moet veranderen. Zoek professionele hulp! Het klinkt alsof je er zelf niet uit komt zo. Klik om te vergroten... nee, het hoeft niet per se iets te zijn wat er op lijkt. Ik ben hiervoor voor driejarige verslaving 2 1/2 jaar verslaafd geweest aan speed soms denk ik moet ik gewoon weer dat graag gebruiken zodat ik dan van crack af ben, want dat maakt me echt kapot maar ik zoek lief and downer aangezien ik echt al jaren wakker ben ahahahah maar ik zoek gewoon iets wat het gevoel van dit om gaat onder drukken maar ik denk dat dat er ook eigenlijk niet is inderdaad"
"Heb je volledig gelijk in maar ik heb gevoel als ik zo niet srs word genomen ik ben al 7 jaar verslaafd ik heb 3 klinieken gezeten ( eerste twee keer wou ik zelf niet stoppen maar de derde is heel graag) alleen de vijfde dag het ging erg goed zat ik te kotsen van de heroïne withdrawals en diegene die daar werkt zat er letterlijk uit te lachen en toen knapte er iets bij mij was ook niet erg goed maar ik ben dus nu echt wel 1 1/2 jaar proberen te stoppen hulp te vragen bij de dokter . Een verslavingsarts ze weten van m’n problemen maar volgens mij zien zij niet hoe erg de situatie is en ook niet vergeten dat ik in deze zeven jaar heel veel dingen nou ja trauma’s heb meegemaakt. Ik heb wel gelezen dat antidepressiva soms wordt ingezet om te stoppen met crack via de dokter maar ik ben gewoon erg bang ook gewoon weer afgewezen te worden en daarom is het weer dit"