Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"2 dagen geleden heb ik het voor het eerst gedaan. en ook heel onverwachts. we zaten eerst met een groepje van 13 mensen bij het strand/bos bier te drinken. en jointjes roken. toen we beetje wous waren kwam het onderwerp Xtc te voorschijn. en iedereen had het al 1 of 2 x gebruikt maar ik nog nooit. toen kwamen we op het idee om het te doen met ze alle. dus wij die pillen geregeld. en ik vroeg om advies omdat ik het nog nooit gedaan had. en iedereen zei van ja je kan beter een halve eerst nemen. het waren btw Ed hardys(weet niet of je het zo schrijft:$) 180mg. maar ik dacht dat het dan niet leuk zou zijn. dus toch maar in een keer genomen. na een half uurtje voelde ik nog niks. en na 40 minute hoorde ik me stem in een keer anders. en toen nog 5 minute later..... Ging ik zwaar hard(H). lope hakke als een beest(H) was godse energie vol. rennen en fietsen is echt godse vet dan. en ik merkte ook dat iedereen veel sneller dingen zei die je normaal niet zo snel zou zeggen. wat ook echt leuk was. was dat iedereen 1x met elkaar een rondje ging lopen. en zo met elkaar praten in vertrouwen. ik weet nu ook 100% zeker dat dit echte goede vriende van mij zijn. zo werd mij verteld door veel mensen. dat ik het aardigste van de groep was. omdat ik altijd veel uitdeel en niet gierig ben bijvoorbeeld met sigaretten, wiet enz. en dat ik ook bijna altijd iedereen help die bijvoorbeeld een keer geen geld bij zich heeft dat ik het dan altijd voorschiet, kortom het is echt een beleving Xtc gebruiken. ook gingen we in een kring staan met ze alle en hadden we elkaars hand vast. en toen beloofde iedereen dat als we het weer een keer gaan doen. dat we het weer met die groep doen. en dan over 3 maanden weer. omdat niemand van elkaar wil dat je er verslaafd aan gaat worden en van naar de klote van gaat. maar nu ik net dit forum geleest heb. zie ik dat het dus best slecht is om de 1e keer 180mg te nemen? de volgende dag beetje moe voor de rest niet. kortom: zwaar geslaagde avond!!"