Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor de interessante uitleg , maakt me nu wel een beetje ongerust aangezien ik een keer een schrikreactie heb gehad tijdens het blowen. En heb het nu net binnen om te teste , weet niet goed wat doen nu ..."
"Zaterdag voor het eerst geprobeerd na vele goede ervaringen te hebben gelezen. Ik had 2 caps gemaakt , eentje rond de 100 mg en eentje rond de 50 mg ( weegschaaltje was spijtig genoeg niet zo nauwkeurig dus was beetje gokwerk ) . Om 18.00 zwaarste capsule gepakt en rustig afgewacht. 18.30 voelde ik al energie opkomen. Vanaf 19.00 lekkere energierush ( maar niet te hard zoals ik bij mdma soms heb ) en euforie . Ging er ook lekker van praten de hele tijd , enige nadeel dat ik wel merkte was dat ik veel moest plassen ( vooral in het begin ) en dan het een beetje pijn deed om 1 of andere reden ) , maar plassen lukte wel veel beter als bij mdma. Rond 23.00 merkte ik precies dat de energie begon af te nemen , dus toen de lichte cap bijgenomen. Nog heerlijk doorgestampt tot 01.00 ( toen was het feest afgelopen ) , daarno nog lekker geafterd op de camping ( zitten geeft niet zon lekker gevoel vind ik , omdat je er onrustig van wordt ). Om 5 u gaan slapen en dit lukte niet al te best ( kan ook aan het lawaai van de buren hebben gelegen ) , volgende dag nergens geen last van ( wel voelde ik nog lichtjes de energie tot een uur of 15.00 ) . Andere dagen ook helemaal nergens geen last van. Algemene mening : topspul en naar mijn mening beter dan MDMA ( het is minder overheersend , wat ik fijner vindt )"
"Nee ging niet om het eng vinden dat er iets aam mijzelf veranderd , al met verschillende middelen geexperimenteerd ( xtc , coke ) , dus die ervaring ken ik wel. Toen was het echt dat ik helemaal paranoide werd , en mensen dingen hoorde zeggen die er niet waren ( was trouwens wel bij iemamd die ik niet goed kende , en dat heeft zeer zeker invloed gehad ) , al de andere keren bij blowen helemaal geen problemem gehad ( buite ooit zon stemmetje dat zegt van wat ben je nu toch allemaal weer aan het doen , maar weet wel meerdere mense die dat hebbe ) Het zal dus wel zeer zeker met de setting te maken hebben gehad , maar toch vraag ik mij af of ik dat dan met die 4FMP ook zou krijgen . Was zowieso van plan om een kleine dosis te doen de eerste keer ( zoals aangeraden door de andere reageerder ) neurotoxin zei: Bad gaan is niet zozeer dat je het eng vindt dat er iets aan jezelf verandert in je hoofd, maar dat je paranoide wordt, dat je denkt dat mensen er op uit zijn om je te ontvoeren of iets dergelijks. Je hoort stemmen in de buurt van mensen die je uitlachen of over je praten, maar als je omkijkt staat er niemand. Dat je in de val wordt gelokt door de globale overheid die er op uit is om je te... Nouwja dat soort onzin (ra-ra waarom negen van de tien conspiracy theory figuren altijd blowers blijken te zijn...) Ik vond de eerste keer blowen ook 'eng' omdat ik mezelf niet meer helemaal onder controlle had, maar dat is niet bad gaan. Schizofrene- en bipolaire aanleg worden door dopamine en blowen ge-triggered, zeg maar. Dus als je 'bad' gaat, zou je dus een schizofrene/bipolaire ervaring moeten hebben gehad Klik om te vergroten..."