Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thnx voor de antwoorden tot zover.. Nou ik krijg eigenlijk niet smn strot af.. t ding was.. Ik raakte ech in paniek door die vlekken omdat ik d8 dat ik mayb zou gaan hallucinere.. en dat kan ik echt NIET hebben iedere trip draaid bij mij op een bad trip uit.. omdat ik "in control" moet blijve..maar goed das een andere discussie.. T enige waar ik mee zit is.. dat het nu bijna 1,5 dag geleden is, mn pik nog steeds niet terug is gekeert naar zn normale grote.. en ik nog steeds met mn kake aant knarsen ben.. niet zo veel als int begin.. het minderd wel.. maar goed.. heb ook wel erg veel gepakt eigluk,, voor mijn doen"
"gelijk heb je. T was inderdaad niet de meest heldere avond... zolang k strax maar weer normaal uit mn doppen kan kijken is het in orde."
"Toevallig dat dit er nu staat.. want ik merk dus dat ik inderdaad nu op de 3e dag nog steeds effect heb.. serieus.. Nog steeds tandknarsen en ik weet niet of het aan mij ligt.. maar als ik zeer hard en diep adem haal door mn neus dan ruik/proef ik nog steeds de chemicalien.. is dit normaal? + wanneer stopt deze shit eindelijk? Ik zat net n de kroeg en werd echt helemaal gestoord en para van de muziek..Ik trok het niet meer en ben maar naar huis gegaan. Nu zit ik weer met dat "roes" gevoel in mn hoofd.Zeer onplesant. Ik weet dat er geen steevast antwoord is.Maar wanneer moet het ZEKER weg zijn? dan kan ik een beetje een indicatie maken.. Zoals ik het hoor is het dan mayb idd relatief goie shit... Ik zeg relatief omdat ik het niet echt zo goed vind.. had liever minder effect gehad persoonlijk :P... Ik bedoel ik doe aan body building en ben echt geen mietje. Maar ik ben echt helemaal fucked up van deze stront.. EDIT: ik lees nu die post bove me pas eens goed.. die angstaanval heb ik al gehad.. hardkloppingen en shit.. maar die kreeg ik pas toen ik in bed lag.. Ik hoop ech niet dat ik dalijk helemaal schizo word ofzo.. STEL ME GERUST! Misschien moedik julluie t nummer eens pasen"
"bedankt voor je reply man. Nou k heb niet echt veel verstand van drugs etc dus ik zou niet weten hoelang die afbraak nodig heeft. het is nu dag 4 opzich zijn alle bijwerkingen weg.Alleen nog een beetje numb in mn kaak en tog nog wel die roes in mn hoofd. Ik kan je verzekeren dat dat van dat nummer een grap was.Sterker nog ik mheb nieteens een nummer ;p..."
"Hey daar lui! Ik heb Donderdag (eergisteren) tijdens het uitgaan 2 lijnen speed gesnoven en vervolgens ben ik wel een keer of 8 naar de wc gegaan en daar per neusgat een sleutelpunt gepakt. Hierbij heb ik ook flink gezopen. Alles leek in orde Ik kon echter niet slapen.Maar toen ik rond 13:00 eindelijk na een lange wandeling in mijn bed belande.. Kreeg ik zware hartkloppingen ik werd duizelig (kon niet opstaan dan draaide alle som me heen) ik d8 aan een paniek aanval. Dus ik belde de Drugs info lijn.De dame aan de lijn had me gerust gesteld met dingen die ik eigenlijk al wist.Maar het was tog even fijn om te horen dat alles relatief in orde was. Maar sinds het nu wekend is en ik niet met mn vragen bij de drugs info lijn terecht kan. Vraag ik het even hier. Ik heb nu dus de afgelopen 2 nachten echt BAR slecht geslapen.Ik heb nog steeds last van een soort van verlamtheid in mn hoofd en ook duizelingen>Maar wat ik nog het iritantste/ergste vind is dat ik een soort van vlekken op mijn netvlies lijk te hebben. Ze zien er een beetje uit alsof je Olie in een emmer met water giet.Soort amoebe achtige vlekken. OOk last van flitsen enzo... Het ding is ik ben echt niet zo een kei in hallucinaties en shit.Dus ik hoop dat alles in orde is , en dat dit gewoon weg trekt na een dag ofzo.. Weet iemand wat hier aan de hand is? (ik hoooooop zo dat t niet ernstig is, want ik ben mezelf echt helemaal para aant maken)"