Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"soundbass zei: heerlijke combinatie. Lkker strak ronddwalen Klik om te vergroten... Heerlijk man! 130 mg Mdma en 65 mg Speed in een cappie is voor mij mans genoeg. Dan heb ik geen last van de nare effecten en dan ga ik toch echt het hardst! Dus zo maak ik de combinatie... Vind mdma ook niet genoeg opwekkend voor op een feest ofzo. Als ik geen capsules heb dan neem ik de speed als ik een beetje het idee krijg dat ik in ga zakken en dat niet meer goed kan maken met mdma/pillen.."
"Matthijs85 zei: 65mg poeder of 65mg amphetamine met gecorrigeerd voor puurheid? Dat laatste lijkt me nogal veel, en dat eerste kan omgerekend van alles zijn... Klik om te vergroten... Ik bedoel mdma. en dan zal het inderdaad wel niet heel heel erg puur zijn. 130 mg is wat ik dan afweeg. En dan is het inderdaad wel heel heftig! Wel op een positieve manier, dat ik wel flink uit mijn dak kan gaan enzo. Niet stilzitten en spacen, daar houdt ik niet van op een feest... Matthijs85 zei: Dat hangt er voor mij heel erg vanaf wat voor soort feest. Klik om te vergroten... Ik ga meestal harstyle. en af en toe uitstapjes naar techno. Daar vind ik het het het beste bij werken..."