Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@blijechick Ik ben geopereerd geweest aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gelukkig geen medicatie meer, Aan de ene kant heb ik er super veel zin in, alleen denk ik beter na over het gebruik, ik heb nu een verantwoording voor mijn dochter, de pillen zijn getest, ze zijn 200mg. Aan de hoge kant dus, maar gelukkig weet ik het goed te doseren! Super veel zin in, alleen toch weer een beetje eng & heel spannend! Nee, in al die jaren echt helemaal niks gebruikt. Eens in de zoveel tijd een glaasje wijn. Ik denk dat we het super gaan hebben, ik heb er veel zin in! Ook spannend, want ons dochtertje is nog nooit een weekend weg geweest! Maximaal een dagje naar de opvang, maar langer dan dat is ze nooit bij ons weg geweest. Zoveel factoren spelen mee die de spanning ook wel beïnvloeden. Thanks, als iemand nog meer tips heeft, ze zijn welkom! Iemand ervaring ? Let me know! xxx"
"Nee, ik Geef geen borstvoeding meer! al sinds ze 10 maanden was niet meer! We gaan op een vrijdag het doen, en op de maandag ochtend komt ze weer thuis. Genoeg tijd om uit te brakken lijkt mij.. voorheen had ik 1 dag nodig om uit te brakken. Moet goed komen denk ik. Ik laat zeker weten hoe het was. 30e is het zo ver. ik doseer ook gewoon zoals het hoort te zijn, niet meer dan aangeraden word. Ze is dat weekend bij onze beste vrienden, hun vertrouwen we met onze ogen dicht. Hun zijn heel leuk met onze dochter. Als het eenmaal zover is, & we gaan lekker, & ik wil weten hoe het met haar is, zal ik dan een bericht sturen of bellen? of zal ik dat juist niet doen? Voor die tijd vragen we het natuurlijk ook. Maar weet niet zo goed, ik denk misschien dat ik me onbewust veel ga afvragen hoe het met haar is als we lekker gaan. Lastig lastig lastig!"
"ja ze zijn op de hoogte, ze weten wat we gaan doen. Ik weet dat het goed komt, alleen denk dat ik me veel ga afvragen hoe het is met haar!"
"Waussie29 zei: Na 3.5 jaar zal de 'trip' best wel heftig gaan worden denk ik zo , dus misschien wat verstandiger om dan eerst lekker thuis te gaan 'spacen' . Ook zijn wij van mening dat dat zelfs nog leuker is dan op een feest! Aangezien je ook sexueel tot mekaar word aangetrokken en dat dat gewoon de lekkerste seks is die er is ( onder invloed van xtc ). Klik om te vergroten... We gaan het inderdaad gewoon thuis doen ipv een feest, daar voel ik mij fijner bij! voordat onze dochter er was, deden we het vaker thuis! Dus ik Ben het helemaal met je eens! thnxxxx"
"Heloa! Het is inmiddels al zo een 3,5 jaar geleden dat ik voor het laatst xtc heb gebruikt. In de tussen tijd heb ik een dochter gekregen, zij is nu ruim anderhalf. Mijn vriend en ik kwamen op het idee om weer eens naar een feestje te gaan na zo een lange tijd en lekker even ons ding te doen! We hebben de pillen al in ons bezit, alleen wil ik weten of mijn lichaam nu anders kan reageren op XTC na zo een lange tijd? Ook ben ik rond 17 juli geopereerd geweest, kan dit kwaad als ik XTC ga gebruiken? ( rond eind sept) Ik ben nu veel voorzichtiger dan voor heen, verantwoordelijkheid voor me kleine meissie. Dussss : -- Reageert mijn lichaam anders op XTC na een zwangerschap ? -- Reageert mijn lichaam anders op XTC na zo een lange tijd niks gebruikt te hebben ? Ik heb er weer zo ontzettend veel zin in, ben net zo gespannen en zenuwachtig als met m'n 1e keer, Toch ben ik heel benieuwd of iemand mij hier meer over kan / wil vertellen! ohja, ik heb trouwens nog nooit zulke schattige pillen gezien! Roze hello kitty's Ciao ciao"