Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"snuif of snoof jij alleen coke?"
"hoi paperplane! de ene keer kan het 2x20 zijn, dan weer 50, dan 70......euro op een dag, ik hou het al een tijd niet meer bij, hij doet maar!denk ik dan. ik heb mezelf al zoveel keer afgevraagd of ik beter niet zou stoppen met deze relatie want hij laat mij niet zien dat hij er iets tegen/aan wil doen. hij lijkt er te zwak voor te zijn, is ook beetje down laatste weken. hij voelt ws. de spanning heel goed, maar weet niet wat ie moet doen.....en ja.....ik ben het steeds meer moe aan het raken.... ben ook bang dat ik er de energie niet meer voor heb om te zien hoe hij zichzelf kapot blijft maken.....en misschien dus toch eens die knoop door te hakken, ik krijg er alleen zo'n knoop van in mijn maag als ik eraan denk hoe het dan verder met hem zal gaan..... heeft u zelf ervaring met deze verslaving?dank u !"
"hoi mensen,...... prachtig weer en ik lig al twee dagen te huilen in bed. heb het uitgemaakt met m,n vriend, heb spijt omdat ik hem vreselijk mis en ik alleen aan hem kan denken, wil hem bellen en zeggen dat ik het niet meende....hem terugwil....gelukkig heb ik mezelf nog tegen kunnen houden want dat zou wel heel stom zijn van mij om te doen.ik ben zo kapot nu.....het voelt alsof ik dood ga van binnen....ben ook zo bang...en voel me zo alleen!!! blij dat ik hethier even kwijt kon........."
"dank je wel voor de reacties, ja ik weet denk ik wel zeker dat ik het zo goed heb gedaan, om mezelf te beschermen want door mijn liefde voor hem maak ik mezelf helemaal kapot. dat neemt niet weg dat die liefde nu niet alleen maar nog zeerder doet...ik hoop dat ik dit blijf volhouden...... ik trek t nu al bijna niet meer..... is ook een verslaving van mij denk ik....."
"robijntje, ik wil nog wel een keer reageren op je verhaal as je even laat weten of je er nog steeds mee zit of niet."
"hallo allemaal, ik ben nieuw hier, heb al heel lang hier iets willen vragen, steun, informatie, advies, en nu doe ik het!ik ken mijn vriend nu twee en half jaar, we hebben ook zolang al een relatie.we wonen samen .we hebben beiden momenteel geen werk en zien dus ook echt alles van elkaar....dit op zich zou al genoeg reden zijn voor spanningen/irritaties misschien, we zijn erg gek op elkaar en 24/7 samen.onze kennissen/vrienden vinden ons een leuk stel. maar niemand weet dat mijn vriend gemiddeld, ook afhankelijk van hoeveel geld hij kan missen, de laatste tijd steeds minder doordat hij geen werk meer heeft.....5 dagen in de week coke rookt. niemand weet dit, omdat ik het niet wil vertellen, hij dit zelf ook nooit met iemand deelt, het is niet niks om over te praten...... ik heb hem dit voor het eerst zien doen toen we een maand "verkering"hadden en ik was zo verliefd dat ik het maar voor lief nam, en dit is zo twee en half jaar aan de gang. heb hem al ontelbare keren gezegd dat ik zo graag zou willen dat hij er mee stopt.....hij gaf dan toe zelf ook te willen minderen maar ja dit is nooit gebeurd, hoogstens dat het een paar dagen beter ging en dan weer terug in het oude. ik begin het nu toch echt wel heeeel erg beu te worden, en maak me ook echt zorgen dat dit niet meer goed gaat komen, wat vinden jullie? ikzelf heb overigens ook de nodige drugs gebruikt hoor, in mijn leven. maar niet dit soort heftige gebruik. ik hou van hem, maar ik haat zijn gebruik!!!!!!"
"dankje wel!!! ik snap wat je zegt......"
"zjimiz, ben jij de enige die op mijn vraag wil of kan reageren?? ....."
"net wakker en nu al ruzie. hij kan me niet vertellen waar de 20 euro is voor de boodschappen die ik zo wil gaan doen. sorry dat ik zoveel vergeet zegt ie. ik ga pinnen en boodschappen doen en heb zin om hem straks mn huis uit te zetten..."