Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik las al eens eerder dat iemand flunitrazepam van centrafarm had 2mg zonder breuklijn en opdruk. Dit in tegenstelling wat er in de bijsluiter staat.Ik heb deze nu ook,en niet van de dokter natuurlijk. Weet iemand of ze ok zijn?Of worden de nl medicijnen nu ook al nagemaakt?"
"Hallo,ben hier nieuw dus ik weet niet of ik dit goed doe. Wil het volgende weten.Vooral op amerikaanse sites wordt gewaarschuwd voor methadon met valium mixen.Nu doe ik dit al jaren omdat ik het lekker vind.Niet vaker dan 1 keer per week of minder.Soms periodes van 2 weken in de vakantie ofzo.De dosis is laag 10-15mg meta en 15-25mg diazepam.Wat is hier nou zo gevaarlijk aan?want ik heb nooit last. Groetjes Lonny"