Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vraag me af of ik een keer crack heb gerookt of dat ik gewoon heel erg space was. Ik deed vroeger van alles kwa drugs en door elkaar enzo ook maar dit had ik nooit mee gemaakt. Ik ben een meisje ik was toen 16 en zat aan de xtc best vaak en had een paar keer coke en speed geprobeerd en ik blowde elke dag. Op een dag besloot ik met mijn vriend truffels te gaan doen. Dus dat deden we en we kozen gelijk de sterktste. Ze heette eutophia. We waren die middag ergens buiten en er kwam een man naar ons toe en die vroeg of we wiet wouden kopen dus hij gaf ons zn nummer en liet het zakje zien. Dus we dachten nou oke we kunnen het wel proberen. Later die avond namen we de truffels en fietsten we naar die persoon toe maar echt 5 min voor we daar aan kwamen begon het een beetje te werken dus ik kreeg de lach kick en kon niet goed naar de wiet kijken en mn vriend lette der ook niet op. Toen later wouden we uiteindelijk onze eerste joint tijdens de Truffel space draaien. Dus ik ging de joint brokkelen met mn handen maar ik vond dat het wiet zo raar voor mijn gevoel. Ik weet nou niet of het door de truffels kwam of door wat ik nou dacht op een of andere manier. De wiet voelde heel erg hard aan, echt super hard en het leek wel als of er mega veel thc poeder opzat. En dat bijellkaar gedrukt en het voelde wel kleverig. Dus na een tijdje had ik eindelijk die joint gedraaid en toen stak ik hem aan. Maar dat was de beste gevoel ooit. Het proefde zooo zoet en ik kon het maar niet geloven maar normaal bleef ik een uur stoned maar dit ging steeds weg naa een paar minuten waardoor ik meer wou em steeds vergat dat ik had gerookt. En toen zei ik mn vriend van eey dit kan niet tog dit moet zwz crack zijn. Maar ik dacht hele tijd dat het door die space kwam. Het rook ook een beetje raar en toen ineens begon ik helemaal raar te doen. Ik werd super druk en zat als een junk in de schommel met 1 schoen uit en 1 hand uit mn vest en ik riep de heletijd als een debiel CRACKKYYYYY en nog meer rare dingen. Na de space zij ik steeds tegen mn vriend dat het geen wiet kon zijn en tot de dag van vandaag 3 jaar later weer ik het nou nou steeds niet of er crack in zat en of het wel zou kunnen. Ik wou wel elke keer zo graag die wiet omdat het echt lekker was vond ik maar ik vertrouwde hdt niet dus ik ging weer naar mn eigen vaste dealer Mischien was het wel een hele heftige truffel space. Geen idee laat me maar wetem"
"Ooww gelukkigg hahaha ik voel me zo veel beter nu. Oke dat was dan een hele leuke ervaringg tho. Had echt heel veel lol"